Eventy pachnące kwiatami

Chcesz, by Twój event zakończył się sukcesem i został zapamiętany na długo? Nie zapomnij o kwiatach. Jesteśmy przekonani, że to najwyższy czas, by kwiaty zaistniały również w przestrzeniach handlowych.

Florystyka od lat umacnia swoją pozycję na rynku eventowym. Choć wciąż mylnie kojarzona jest z rynkiem weselnym.
Kwiaty znakomicie uzupełniają oprawę nie tylko jubileuszy czy bankietów, ale także konferencji czy szkoleń. Wciąż bywają jednak nowością, która wybija uczestników ze schematów. Warto to zmienić!

W 2016 roku do marek wchodzących w skład Grupy Eventowej Dylczyk Art. dołączyła specjalizująca się w przygotowywaniu oprawy florystycznej eventów LILIRENA. Udowodniliśmy, że warto eksponować kwiaty w przestrzeniach handlowych. Nie poprzestajemy jednak na tym – zamierzamy jeszcze mocniej wypełnić nasze eventy florystyką. Dlaczego? Wyjaśniamy poniżej.

Obcowanie z ulotnym pięknem

Kwiaty ułatwiają wywoływanie u klientów pełniejszych i głębszych doznań. Oddziałują na różne zmysły i wzbogacają postrzeganie promowanej marki o dodatkowe, unikalne wrażenia.

Warto podkreślić, że kwiaty wywołują jednoznacznie pozytywne emocje. Kojarzymy je z tym, co piękne, wyjątkowe, zachwycające. Pozwalają na odwołanie się do wrażliwości estetycznej klienta. W pewien sposób podnoszą też rangę wydarzenia.

Klucz do kobiecej wrażliwości

Oprawa florystyczna eventów jest wyjątkowo dobrze odbierana przez kobiety. Wpisuje się ona w strategie marketingowe kierowane do tej płci i w kobiece kody komunikacji.

Co da nam wykorzystanie kwiatów na evencie skierowanym głównie do kobiet? Pozwoli wykreować wyjątkową atmosferę – bliską i domową, ale jednocześnie odświętną. Możemy być pewni, że nasze klientki to docenią i zapamiętają na długo.

Jak tu pachnie!

Oprawa florystyczna doskonale sprawdza się niezależnie od wysokości budżetu wydarzenia. Wystarczy flakon z kwiatami ustawiony na scenie, a jeżeli mamy budżet to zróbmy ścianę z żywych kwiatów zamiast ścianki prasowej. Nasze doświadczenie pokazuje, że klienci zwracają uwagę na oprawę florystyczną i doceniają ją. Ma to znaczący wpływ na ocenę całego eventu.

Chcemy być blisko natury

Rynek florystyczny intensywnie się rozwija. Coraz częściej Polacy kupują kwiaty bez okazji. Przekonują się, że mogą one być ciekawym i ważnym element wystroju domu, biura czy restauracji. Ta postawa jest związana z rosnącą świadomością ekologiczną Polaków i pragnieniem bycia blisko natury.

Zachód od dawna stawia na florystykę i osiąga spektakularne efekty. Uznanie budzą ścianki prasowe z żywych kwiatów, ale też liczne akcje związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, które skupiają się na pielęgnacji i promowaniu zieleni.
Kwiaty stanowią również podstawę oferty, którą nazwaliśmy “wielkie piękno”. Są to kolacje przygotowywane przez szefów kuchni w bardzo oryginalnych miejscach. Polecamy je na spotkania VIP.